محل تبلیغات شما

ظرفیت های جهانی مجازی تحت تاثیر تلنولوژی ارتباطی و اطلاعاتی جدید فضایی به نام جامعه اطلاعاتی» به وجود آورد.

در جامعه اظلاعاتی دولت و شهر براساس تکیه بر مکان» و جغرافیای» واقعی تعریف نمیشوذ بلکه براساس فضای تولید شده در قالبواقعیت مجازی» نیز معنا پیدا میکند.

در شهر اطلاعاتی تلاش میشد که یک جایگاه مورد انتظار از دستیابی به اطلاعات مربوط به شهر به وجود آید.

این دیدگاه مدیریت دانش محور را به وجود آورد.مدیریت دانش محور بر خواسته از راه حل های مبتنی بر مراکز الکترونیک است.

در شهر مجازی اطلاعات بدون محدودیت زمانی و مکانی انجام میشود. مفهوم شهر و دولت مقید به ساعت کار اداری تبدیل به شهر دولت 24ساعته در هفت روز هفته میشود و شهروندان در همه ساعات و دقایق روز امکان بهره مندی از خدمات دولتی و سرویس شهری و از جمله روابط عمومی را خواهند داشت.

گرانبهاترین کالا در جامعه اطلاعاتی اطلاعات است و این فکر است که دارای ارزش است.


 

مقدمه ای بر روابط عمومی در جامعه اطلاعاتی

پیشکسوتان روابط عمومی ایرانی

شبکه اطلاع رسانی چیست؟

شهر ,اطلاعاتی ,اطلاعات ,دولت ,جامعه ,وجود ,در جامعه ,به وجود ,مدیریت دانش ,وجود آورد ,دانش محور

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها